Tertio 1143 - “We hoeven alleen harten te winnen voor onze boodschap”

Interview met Barbara Torfs

“We hoeven alleen harten te winnen voor onze boodschap”

Barbara Torfs wil als algemeen directeur van Bond Zonder Naam (BZN) dit jaar een denkoefening houden rond de plaats van BZN in de samenleving. Ze wil de organisatie verjongen door de actuele relevantie ervan aan te tonen. De BZN-directeur is in elk geval fier op het “wollige” imago van Bond Zonder Naam. “In deze harde samenleving kun je niet wollig genoeg zijn”, poneert ze stellig. 

Meer lezen (pdf, enkel voor abonnees)

Tertio in je mailbox

Geef hieronder je e‑mailadres in en blijf als eerste op de hoogte van Tertio inhoud.

Ja, ik geef mijn toestemming om mijn naam- en adresgegevens, telefoon en email, op te nemen in het bestand van het christelijke opinieweekblad Tertio, Louis Frarynlaan 75, 2050 Antwerpen. Ik heb het recht op toegang tot, verbetering of schrapping van die gegevens. Mijn gegevens worden niet aan derden doorgegeven. ​