Tertio 564 - De marketing van de Blijde Boodschap

Voormalige woordvoerder van kardinaal Danneels over hoe de kerk zich moet verkopen

De marketing van de Blijde Boodschap

Het aantal kerkgangers bereikt een opmerkelijk laag peil, er komen amper nieuwe priesters bij en het slechte imago van de kerk wordt nog versterkt door de trieste berichten over seksueel misbruik. In zijn boek Kruis over de kerk? vraagt Hans Geybels zich af of de kerk niet wat meer aan marketing moet doen.

» Meer lezen (pdf, enkel voor abonnees)

Tertio in je mailbox

Geef hieronder je e‑mailadres in en blijf als eerste op de hoogte van Tertio inhoud.

Ja, ik geef mijn toestemming om mijn naam- en adresgegevens, telefoon en email, op te nemen in het bestand van het christelijke opinieweekblad Tertio, Louis Frarynlaan 75, 2050 Antwerpen. Ik heb het recht op toegang tot, verbetering of schrapping van die gegevens. Mijn gegevens worden niet aan derden doorgegeven. ​